Servisní koncept Auto Diesel Specialista (ADS)

Servisní koncept Auto Diesel Specialista

SPECIALISTA NA COMMON RAIL A DIESELOVÉ SYSTÉMY

Podíl dieselových motorů v automobilech stále stoupá! Vysokotlaké vstřikovací systémy přinášejí zvýšení účinnosti, výkonu motoru a snížení emisních hodnot. Zároveň jsou ale náročnější na diagnostiku, dražší a především náchylnější na kvalitu nafty a servis! Jak automobilů s těmito systémy přibývá, přibývá také závad na nich. Běžný motorista má problém kam se s takovou závadou obrátit. Specialista na opravy těchto systémů je pro něj tím správným řešením.

Auto Diesel Specialista

ADS je zcela nový servisní koncept zaměřený na diagnostiku, opravy a servis vysokotlakých dieselových vstřikovacích systémů osobních, užitkových a nákladních vozidel. Ale také zemědělských a stavebních strojů.

Pokud se na Auto Diesel Specialisty obrátí motorista, který má problém s vozdilem vybaveným motorem se systémem Common Rail, případně jinými dieselovými systémy je možný následující postup:
  • Diagnostika závady pomocí diagnostického přístroje, příp. dalších pomůcek
  • Demontáž vadných nebo podezřelých dílů jako jsou vstřikovací čerpadla, vstřikovače, zásobníky CR)
  • Předání demontovaných dílů na sběrném místě pobočka ABX nebo přímo člověku na rozvozu ND s jednoduchým protokolem
  • Expedice uvedenýcj dílů v režii STG v samostatných přepravkách do specializovaného servisního střediska, přímo z centrálz STG
  • Vyčištění, kontrola, oprava, kalibrace na stanicích Hartridge s autorizací pro Delphi, Denso, VDO Siemens, ale umožňující i Bosch. Oprav je efektivní, pokud je do 70% ceny nového dílu, který je samozřejmě také k dispozici.
  • Přidělení PLU, zabalení a zaslání pravidelnými několikadenními závozy k ADS
  • Přípravné práce na vozidle při dodržení maximální čistoty:
    - Důkladné vyčištění palivové nádrže a celé palivové soustavy, dosedacích míst vstřikovačů
    - Výměna originálního nebo kvalitativně rovnocenného palivového filtru
    - Výměna vysokotlakých vstřikovacích trubek, příp. sady rozvodů

  • Montáž vstřikovačů, čerpadla
  • Zapsání kódu vstřikovače do řídící jednotky motoru, pokud je to možné, příp. vymazání autoadaptivních hodnot
  • Zkušební jízda a pak předání zákazníkovi

Vše by mělo proběhnout velice rychle, s minimálními nároky na vybavení přípravky ADS a za rozumné peníze pro všechny zúčastněné strany.

JAK SE STÁT AUTO DIESEL SPECIALISTOU

Proč právě koncept ADS?


Protože podíl dieselových motorů v automobilech stále stoupá! Od střední třídy osobních automobilů výše diesely převažují a v dodávkových a nákladních automobilech jsou osazeny téměř výhradně.
Vysokotlaké vstřikovací systémy, které se do současných automobilů montují, přinášejí zvýšení účinnosti, výkonu motoru a snížení emisních hodnot. Zároveň jsou ale složitější, náročnější na diagnostiku, dražší a především náchylnější na kvalitu nafty a servis! Jak automobilů s těmito systémy přibývá, přibývá také závad na nich. Běžný motorista má problém kam se s takovou závadou obrátit.
Specialista na opravy těchto systémů je pro něj tím správným řešením.

Jaké nabízí koncept ADS příležitosti autoservisům?


Díky zázemí technického střediska ADS, technické podpory, logistiky a služeb firmy STAHLGRUBER CZ s.r.o. může běžný nezávislý i autorizovaný autoservis provádět kompletní opravy těchto systémů. Neztrácí tak zákazníky a zisk tím, že je posílá ke své konkurenci. Případně neodrazuje zákazníky tím, že by pouze jednotlivé díly bez opravy měnil za nové. Ano, koncept ADS je příležitostí k získání nových zákazníků a zvýšení výdělků!

Jaké nabízí koncept ADS výhody motoristům, majitelům automobilů?


Výhodu specializované péče o citlivou a na opravy složitou část jejich automobilu. Jistotu posouzení závady a volby správného řešení při jejím odstranění. Jednotlivé díly a celky se přednostně opravují. Jejich výměna za nové se volí až tehdy, pokud opravit nejdou, nebo se to nevyplatí. Cena za opravu je tedy vždy úměrná rozsahu závady. Nic se nemění „pro jistotu“.

Jak je složité stát se členem ADS a kolik je třeba investovat?


ADS je otevřený všem zákazníkům firmy STAHLGRUBER CZ s.r.o., kteří mají zájem nabízet tyto odborné služby a zvýšit tím svou prestiž, postavení na trhu a zisk. Z odborného hlediska je pouze nutné zvládnout komunikaci s řídící jednotkou motoru pomocí multiznačkové diagnostiky a demontovat a namontovat díly vstřikovací soustavy. Ostatní potřebné znalosti a informace dodá, formou školení, firma STAHLGRUBER. Investice je nutná alespoň do multiznačkového diagnostického přístroje, pokud jej již autoservis nevlastní.
Všechny další investice do technologií, technického zázemí a logistiky konceptu ADS již učinila společnost Autobenex. Investice v řádu několika milionů korun je součástí konceptu ADS a je k dispozici všem jeho členům!

Jak to celé funguje?


Po proškolení a vybavení diagnostikou je autoservis zařazen do sítě ADS. Je označen logem ADS, propagován jako specialista na webových stránkách ADS a v souvisejících tištěných materiálech firmy Autobenex. Člen ADS také získává veškerou technickou a marketingovou podporu ze strany společnosti Autobenex, včetně specializované technické pomoci. Díky školení je autoservis schopen diagnostikovat závadu na vysokotlakém dieselovém vstřikovacím systému DELPHI, DENSO, VDO Siemens a BOSCH. Následně jej demontuje a spolu s jednoduchým zakázkovým listem ho vloží do speciálního přepravního boxu na sběrném místě ADS. Sběrným místem ADS jsou všechny pobočky společnosti Autobenex, případně jejich rozvozová auta. Logistikou Autobenex jsou díly expresně dopraveny do technického střediska ADS. Toto technické středisko je vybaveno špičkovou technologií firmy Hartridge pro kontroly, opravy, seřízení a kalibrace vstřikovacích čerpadel a vstřikovačů Common Rail. Stejné služby je ale schopné nabídnout i pro PD a klasické, nebo dvoustupňové vstřikovače. Po opravě, případně výměně za nový díl, pokud by byla oprava nerentabilní, je díl expresně doručen v rámci rozvozů Autobenex zpět do autoservisu ADS. Pak již jen stačí nový díl namontovat, případně zapsat charakteristiky vstřikovačů do řídící jednotky motoru a předat auto zákazníkovi. Po celou dobu je k dispozici telefonní číslo „Hot line“ na technické středisko ADS, se kterým lze celý proces konzultovat.
Koncept ADS je dvoustupňový. Pokud bude chtít člen ADS dále růst a zdokonalovat se v diagnostice a opravách dieselových vstřikovacích systémů, má možnost v rámci 2. stupně konceptu vstoupit do sítě Diesel Point Delphi. Zde má, po vybavení dílny odpovídajícími přípravky a diagnostikou, možnost zúčastnit se 13 modulů školení zaměřených na diagnostiku a opravy konkrétních částí vstřikovacích systémů.
Vedle komponent BOSCH technické středisko opravuje a dodává zejména díly vstřikování značek Delphi, Denso a VDO Siemens, na které vlastní autorizaci. Těchto středisek je sice v České a Slovenské republice více, ale jen toto jediné tvoří základ společného konceptu ADS! Pracuje tak pod společným logem se sítí stejnojmenných specializovaných partnerských servisů. Technické středisko nabízí špičkové technické vybavení a znalosti, členské autoservisy pak odbornost při montáži a širokou dostupnost služby. Vzájemně si tedy nekonkurují, ale spolupracují pro Vás. Spolehněte se!


ADS Kontakt

TSC: Radek Černý

Radek Černý

Technický poradce v AFS, ACS a ADS

+420 606 708 779